пн-пт: 9:00 - 18:00
сб: 10:00 - 15:00
нд: вихідний

Оплата і доставка автозапчастин з Польщі з Allegro.pl в інтернет-магазині PolPart

Передоплата

Ми працюємо по обов'язковій передоплаті (30% або 100% суми), так як автозапчастини купуються під замовлення з Польщі або інших країн Європи. Передоплату необхідно відправити на нашу картку ПриватБанку.

  1. Якщо вартість замовлення менше 800 грн. – необхідна повна передоплата.

  2. Якщо вартість замовлення понад 800 грн. – передоплата 30%.

  3. Для покупки габаритних товарів (в основному частин кузова, ходової і т.д.) - повна передоплата.

Способи оплати:

  • Переказ на картку ПриватБанку. Після оформлення замовлення наш менеджер надішле вам реквізити для оплати. Ви можете зробити оплату через Приват24 або через іншу схожу систему онлайн-банкінгу; через термінал або у відділенні банку.
    Буде нарахована стандартна комісія – 2 грн + 0,5% від суми замовлення.

  • Готівкою через накладений платіж в транспортній компанії. Оплата при отриманні посилки після її перевірки у відділенні або при доставці кур'єром транспортної служби. Накладний платіж доспуний при умові внесення предоплати.
    Тариф – 20 грн + 2 % від загальної вартості посилки.

  • Онлайн-оплата без комісії. Через систему LiqPay від ПриватБанку або аналогічну Wayforpay від банку Фамільний. Оплату можна провести з банківської карти, за допомогою Google і Apple Pay.

  • Безготівковий розрахунок. Це форма оплати для підприємців і юридичних осіб. Після оформлення замовлення менеджер відправить на вашу пошту рахунок-фактуру для оплати. Як тільки нам надійдуть кошти, ми відправимо запчастини та документи.

Оплата приймається тільки в гривнях – національній валюті України. Ми не приймаємо оплату в доларах, євро, біткоїнах, не проводимо бартери, обміни з доплатою і т. д.

Доставка

Ми відправляємо замовлення по Україні через такі транспортні компанії:

Нова Пошта

Міст Експрес

Ви можете отримати замовлення безпосередньо у відділенні транспортної компанії або замовити послугу доставки кур'єром. Вартість доставки залежить від тарифу транспортної служби, на який впливають вага, спосіб доставки і наявність додаткових послуг.

Вага посилки

При виборі відділення слід враховувати вагу посилки. Міні відділення можуть прийняти вантаж з фактичною або об'ємною вагою до 10 кг, поштові відділення – до 30 кг, вантажні – від 30 кг і більше. Кур'єр зможе доставити посилку вагою до 30 кг.

Термін зберігання

Посилка на Новій Пошті та Міст Експрес зберігається 5 днів! Якщо ви не зможете її забрати до цього часу, вона повернеться нам. Якщо з якихось причин ви не встигнете її отримати – зв'яжіться з нами і ми постараємося змінити одержувача або продовжити термін зберігання.

Відповідальність за транспортування

З того моменту, як автозапчастини потрапляють на термінал транспортної компанії, вона несе всю відповідальність за цілісність і комплектність упаковки та її вмісту. Якщо ви отримали і оплатили посилку та поставили свій підпис, це означає що у вас немає ніяких претензій до перевізника та нашого магазину і ви підтверджуєте покупку.

Якщо ви виявили пошкоджений товар?

Для захисту від форс мажорних ситуацій ми страхуємо посилки. Якщо посилка виявилася пошкодженою, для отримання компенсації необхідно правильно виконати наступні пункти

  1. При отриманні ретельно перевірити цілісність автозапчастини на відсутність дефектів і комплектність. При цьому ви не повинні виходити з відділення і зробити це при кур'єрі.

  2. При наявності дефектів упаковки або пошкодження автозапчастини – необхідно заповнити Акт прийому-передачі, вказати дефекти в бланку і зв'язатися з нами.

Повернення

Також звертаємо вашу увагу на важливий момент при здійсненні замовлення. При його оформленні, підбір товару проводиться за оригінальним номером автозапчастини або за зовнішнім виглядом із усіх пропозицій, які були запропоновані покупцеві. Таким чином клієнт несе відповідальність за вибір товару. Якщо автозапчастина не відповідає фото – це відноситься до гарантійного випадку, і її можна повернути. Але якщо вона відповідає фото, але не підходить для вашого автомобіля – на жаль вона поверненню не підлягає. Тому максимально уважно поставтеся до вибору підходящої саме вам деталі.

Терміни доставки

Середній час доставки – 5-7 робочих днів. На цей період впливає також і те, наскільки швидко постачальник надасть ваш товар і швидкість його відправки в транспортній компанії. Якщо автозапчастини є в наявності на нашому складі – вони будуть відправлені вам протягом 24 годин.